21 Haziran 2021 Pazartesi

HELAL OLSUN SANA MEHMET HAKAN GEZER..!

Yazar Mehmet Hakan Gezer son zamanlarda birçok sokak hayvanına, engellilere, sokakta yaşayanlara, yaşlılara,kimsesizlere yardimda bulundu. Huzur evlerinde yaşlılara kitap okumaları ve kimsesizler yurdunu ziyaret ederek çocuklara oyuncak hediye etmesi birbaşka takdir edilecek davranışıdır. Gezere bu yardımları neden yaptığını sorduğumuzda: "Ben geçmişte çok zorluklar yaşamış bir insanım şuan çok şükür durumum iyi ama kesinlikle geldiğim yeri unutmadım bu nedenden ötürü yokluk nedir zorda kalmak nedir bu duyguları bildiğim için bu duyguları hisseden insanların yanındayım" dedi. Bu yardımları yaptığını hiç biryerde paylaşmama nedenini sorduğumuzda: "yardım gizli yapılir bir elin verdiğini diğer el görmez gunumuzde birçok fenomen bir kişiye yardım ediyor yardım ettigi kisiyi dakikalarca videoya çekip o kişiyi bir nevi afiş ederek utandırıyor bu tamamen gösteriş için yapılan yardimdir beğeni için yapılan yardımdır asıl yardım benim yaptığım gibi beğeni amacı gütmeden yapılan yardımdır" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder